Kandidaatstelling geopend

Sinds 19 mei kunnen inwoners, die GroenLinks in de gemeenteraad van Rijssen-Holten willen vertegenwoordigen, zich kandidaat stellen voor de lijst. De kandidaatstelling is open tot 15 augustus.

Historisch

Deelname van GroenLinks aan de gemeenteraadsverkiezingen in Rijssen-Holten kan met recht een historische gebeurtenis genoemd worden. De verkiezingen zijn op 21 maart 2018. GroenLinks is zich hier al vol op aan het voorbereiden. Achter de schermen zijn de voorbereidingen al in volle gang voor een verkiezingsprogramma. Deze wordt samen met de kandidatenlijst in november vastgesteld.

De gemeente doet al heel veel goed. Met de Holterberg hebben we ook en prachtige natuur die heel bijzonder is. Toch kunnen we meer doen als het gaat om duurzaam wonen en duurzaam ondernemen. De zorg voor jeugd en ouderen is nieuw voor veel gemeenten. Veel dingen gaan goed, maar soms kan het beter. Met GroenLinks willen we dit soort zaken op een positieve manier veranderen.

Stel je kandidaat

Iedereen die geïnteresseerd is om kandidaat-raadslid voor GroenLinks te worden, kan een email sturen aan de voorzitter van de kandidatencommissie Wouter Felix, email: felixwouter@hotmail.com.